Alla inlägg under mars 2013

Av ozzy - 20 mars 2013 16:09

hej hej gen har inte hänt nånting i mitt liv än som är värst spänade en ni kan kolla in min lillmattes blogg länkar den hon är jättesnäll och rolig tycker vekligen ni ska kolla den:) älskar henne satt med henne en gång när hon gjorde ett inlägg och då sa hon att jag var världens bästa hund :) enligt mig då men jag vill att hon ska skriva så. 

http://kuben.bloggplatsen.se/  nu kan även kolla in min lillhusses blogg lnkar den sen för jag vet inte vad den heter men ses snart nu ska jag ut och tugga på mitt grisöra ;) 

PS. jag och morris (katten i huset) börjar bli vänner nu det går frammåt :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag är en hund på ett år som ÄLSKAR att leka och busa! i den här bloggen får du veta lite om mitt liv så häng med!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

om du fick en magisk sak vad skulle det vara?
 en sak som gjorde att allt stannade upp men man själv var vid liv
 trollstav
 magisk dryck (valfritt vad den gjorde)
 annat
 magiskt djur
 inget
 parfym som gjorde tjejer/killar förtrollade så dem älskade mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards